nu kör vi igen!

Okej mina vänner, efter ett flertal pikar här och där (om att jag faktist lovade att fortsätta blogga denhär gången) så tänkte jag att jag måste ju hålla vad jag lovade. Så, en liten update tiller:

Jag är nu döende, jag är så sjuk så jag tror jag dör. Halsen är sjukt (alltså, verkligen extremt) svullen och jag låter som en manko när jag försöker få ljud. Ljuden är tänkt att liknas vid ord och prat, men man hör inte alltid vad jag säger. Visseligen är det bättre nu och man hör nästan allt jag säger, vilket är skönt. Till på köpet ska jag också jobba idag (telefonjobb som ni vet) och hurra för att sitta där när ingen hör vad jag säger :P Men det blir najs, nu ska jag krypa ner i soffan med en liten påse lakrits och invänta tiden. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0