halsen är kaiko!

Just nu är jag på riktigt dåligt humör, jag är t o m riktigt arg! På sveriges sjukvård! Jag har, som vissa av er vet, gått med en extremt svullen och ond hals i 1 ½ månad nu. 1½! Jag har fått lite penicillin, men jag har tydligen ingen bakterie så antibiotika biter inte på det. Istället tömmer de mig på blod (eller ja, inte riktigt, men de stack mig allt som allt 17 gånger i händer och armveck!) och skickar hem mig utan någonting alls. Nu har det gått mer än en vecka och jag har inte hört ett pip från vårdcentralen, nog borde de väl ha fått provsvaren nu?!

Jag menar, hela min vardag blir ju lidande. Jag får inte träna, jag kan inte prata riktigt, jag får inte anstränga mig minsta lilla, jag får inte ens gå till skolan. Detta är sjukt irriterande och jag vägrar helt enkelt att gå en månad till med denna hals! Så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lider med dig. jag var på blåsippan den där gången då ja träffade dig. då sa dom att det var pga min förkyldning jag var yr. sen en vecka efter var ja lika yr och ringde dit och krävde att få prata med en läkare. träffade en läkare och fick en akut remiss ner till akuten i sundsvall där dom undersökte mig. dom undersökte typ allt. fick medicin utskrivet och dom sa att det antagligen var bihålsinf. börjar bli bättre nu efter 4 dagar :) du skulle träffat läkaren ja fick träffa på blåsippan. hon tog det på allvar iaf. dom är väldigt knepiga där. =/ krya på dig! när vi är frisk så får vi ta å festa till det med ett krogbesök tycker jag. puss

2008-09-15 @ 21:51:31
URL: http://eskl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0