min sista början!

Hej alla mina vänner, jag tänkte att jag skulle försöka (en sista gång), alltså ett tappert försök att börja blogga igen, med start IDAG! Jag ber om ursäkt till er som har kommenterat med inte har fått några svar från mig, men jag har helt enkelt inte ens varit inne på min blogg på två månade. Men som sagt, nu kör vi igen!

Jaha, så vad har hänt sen senast jag skrev då? Inte så mycket, mer än att jag ligger efter som tusan i skolan och måste plugga in det nu. Det börjar ju bli brottom, studenten ligger inte allt för långt borta. på tal om studenten, mössan skulle ju vara betald och klar i söndas, jag har inte ens varit inne och kollat min beställning än.. hum, måste fixa det omedelbart!


Men nu måste ajg kuta, har en film som måste ut ur datorn, pronto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0