min nya plan

Jag har liksom en plan här nu, som jag har suttit och bollat lite med Linda och jag tror vi tycker lite likadant. Som så många andra så brukar jag skumma igenom alla dehär populära bloggarna, kenza, blondinbella osv. Och som ni nog vet så har ju Bella kört med dendär LCHF-dieten. Jag är lite skeptisk, mår man verkligen bra av det? Funkar det verkligen osv, så nu ska jag göra ett test! Hela januari månad tänkte jag att jag skulle prova den och se vad som händer. Jag vet, det är långt tills dess, men under december kan jag ju inte, tänk på all julmaten jag inte kommer få äta! I januari kör jag igång och ni får följa med mig! 
 
Huh.. jag kommer alltså att fira min födelsedag utan kolhydrater.. Jaja, det får funka! Låter ganska kul tycker jag, vi får se om jag klarar av att hålla det med. Det är ju så när man är nyfiken, man måste testa!



Är det såhär min mat kommer att se ut under januari? Jag som inte ens gillar bacon..


Kommentarer
Postat av: e,h

S. körde den och hon har gått ner 10 kg (om jag inte minns helt tokigt) på 2-3 månader. Hon har blivit mycket smal :)

så jag kan rekommendera den starkt!



Däremot, ge inte upp för man är seg och trött första månaden, sedan går det bara flytande.

2008-11-27 @ 19:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0