matte på g

Hum, dagens sista lektion nalkas, matte b.. Jag börjar på att känna mig vek och otroligt skolless. Dock så blev min dag lite ljusare när jag fick reda på att jag har hela måndagen ledig. HURRA!!!  Men hela dagen kommer ju gå åt att plugga förhoppningsvis. Jag är ju inte så duktig på sånt men jag måste ju iallafall försöka! Jag hoppas också på att jag är frisk nog att ta en tripp förbi gymmet, för er som följde mig innan jag tog en väldig bloggpaus vet ju att min hals krånglade som bara den i slutet av sommaren och den har fortfarande inte blivit bra. Men nu har jag i allafall fått reda på att de ska operera.. Jättekul för mig.

Men nu måste jag kuta igen, matten väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0