apu!

Nu har jag suttit med svetten lackandes i pannan för att bränna ut våran film från datorn. Det har varit ett långt och krävande arbete, men nu fick vi ut den, och vet ni vad? DEN FUNKAR!! Den ska nämligen visas på en gigantisk vägg mitt i stan på söndag, då det är första advent och skyltsöndag här i lilla Härnösand.

Och mitt uppdrag på söndag är? Joni, jag och Linda ska kila runt i pingvindräkter och dela ut flyers (som vi har gjort) till folk på stan. Och varför gör vi detta då? Det är vår APU ( för er som inte vet står apu för arbetsplatsutbildning) och vi gör båran på Technichus. För er som inte vet vad det är och är lite nyfiken kan kolla HÄR

Måste kuta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0