hål och lunch

Jag är helt slut i kroppen, det visade sig att vi hade ett hål på nästan fyra timmar idag, så jag, Malin och Annika bestämde oss för att dra till Wayne´s och kläka lite lunch. Det var himla smarrigt, min var den (inte så lilla) toasten, grönsaker och en cola light. Mmm!!

image64

Efter lunchen hade vi fortfarande tre timmar att slå ihjäl, så jag bestämde mig för att dra på gymmet. Körde ett hårt benpass och är nu hur slut som helst i kroppen. Webbdesignen började 13.40 igen, så dte var bara att pallra sig hit efter gymmet, Malin skulle vara här men icke sa nicke. Jag antar att hion jobbar, vilket är hur bra som helst för henne. Jag vill också jobba, GE MIG JOBB!!

Nu ska jag försöka att göra något kreativt här, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH VEM HAR TAGIT BILDEN, VA VAAAA VA?

2008-05-06 @ 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0