nu då?

Jaja, jag vet, jag har varit en usel bloggare de senaste veckorna! Jag vet, men jag har haft väldigt mycket att tänka på så min hjärna har varit överfull! Men nu hade jag alltså tänk att jag skulle vara tillbaka!

Just nu sitter jag och läser upp mig på alla bloggar som jag har missat de senaste dagarna, det visade sig i morse (två timmar sen) att jag var ledig idag. Vi har ju egentligen APU (arbetsplats utbildning) nu, och igår hade jag ett möte halv nio. När klockan var fem i halv tio hade fortfarande ingen Annete dykt upp så då var det väl bara att traska hem. Ialla fall så ringde hon idag och, tjohoo, inget möte idag! Nu ska jag se till att göra något bättre än att sitta hä, leta fram min mp3 och springa på gymmet kasnke?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0