I´m back

Okej, nu hade jag tänkt att jag skulle börja blogga igen, dte har varit ett långt (obehagligt) men behövligt brake. Men nu är jag alltsaå tillbaka. Hej och hå!

Föst tänkte jag börja med att klaga lite, jag har små bett (måste det vara iallafall), det ser precis ut som myggbett, men det kand et väl inte vara? Det klias som bara sjutton, jag har två på armen och en i tinningen, inte skoj!

Nåt som därimot kommer att bli skoj är kvällen. Min vän Malin (men inte den bästigaste MAlin som jag alltid pratar om, utan em annan, en barndomskompis) fyllde 18 år i onsdags, GRATTIS! Och idag är alltså kalaset. Tårta, drinkar, tjejer i massor, kan bli hur trevligt som helst. Vi (jag och Annika, förhoppningsvis också Malin om hon ångrar sig) kan ju behöva att förse oss med lite nya tjejkpmpisar, det är ju inte helt fullt i den garderoben.

Nåt annat skoj är att jag idag ska inviga mina nya fina skotsrutiga pumps som jag köpte på en utförsäljning. Najs, dom ärjättesöta. Mej nu ska jag ta och hoppa in i duschen, good to be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0