UPPDATERING

Har redan kommit på lite mer att tillägga på min lill lista, för jag måste överösa mig med saker. Så en liten uppdatering. ( Och nu fick jag prickarna på rätt ställe med) 





  • Lära mig gå i högklackat, för det är så fint
  • Hitta den "perfekta" klockan, vill ha en ganska stor, gärna i guld
  • Hitta en "perfekt" hatt, och det är antagligen bara för att Mary-Kate är så sjukt snygg i sin..
  • Skaffa ett jobb, spara massa pengar, åka till stockholm (eller götet) och göra av med allt
  • Skaffa en kamera
  • inskaffa en ny, fungerande plattång
  • Klippa en "riktig" rak lugg, och passa i det! Jag ska fan i mig passa i det och inte se ut som en treåring! Vill inte ha typ snelugg längre, nej, riktig lugg ska det vara
  • Testa på yoga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0