Trötter

Puh, vad trött i fötterna jag är nu. Kom hem från volleybollen för en timma sen, men är ändå helt slut fortfarande. Jag var väldigt blöt i rumpan när jag kom hem, för jag bestämde ju mig för att promenera dit. För att ta en liten genväg så brukar jag gå nerför en stor brant gräskulle, som naturligtvis var helt täck av tokhal is. Då hade jag två val, antingen dratta på rumpan och få skitont eller sätta sig ner på arslet och åka ner. Jag valde nummer två, sagt och gjort så åkte jag ner och blev tokblöt! Menmen, bättre än en spräckt svanskota.

Och om ni är nyfikna hur det gick att laga mat så kan jag säga er att det gick ganska bra. Jag gjorde pastasås med räkor i, det smakade lite mysko men annars gott. Jag lär mig! Nu ska jag snart åka hem till Jens, myysis! Jag är ju helt kramsjuk nu när jag inte kommer att få krama på ahn på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0