onödigt?

Ja, idag är jag alltså ledig. Hur skönt som helst! Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen, sen ska jag ringa och vä'cka Malin då vi ska gå till gymmet och svettas. Ja, jag vet, hur onödig är inte jag om jag duschar innan träning? Men jag är så skitig i håret, jag hatar dte och måste tvätta! Så enkelt är det, ibland är jag lite önödig.

Jag tror att nånting är lite knasigt med mig nu, igårkväll låg jag i sängen och läste på inför teorin den 27:e februari, men mina ögon ville inte. Det var knappt att jag orkade hålla dom öppna, så halv tio släckte jag och somnade på studs! Och klockan nio imorse vaknade jag hur pigg som helst! Tror aldrig att detta har hänt förrut..

Undra om jag ska tjata lite på Malin, jag är sugen på att dra till rutiga och käka en baguette, bara för dom är så goda där! Mumms! Vi får väl se hur det blir. Nu: dusch som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0