me myself and.. just I?

Jag kommer att bli änka! i två och en halv månad åker min älskling till österrike och jobbar. Iofs så tycker jag att det är skitkul att han får den chansen och det är klart som korvspad att han ska åka, men jag kommer ju att sakna sönder mig! Eller nästan ialla fall. 
 
Men då kom jag ju på att jag helt enkelt får åta mig några små projekt medans han är borta, och jag ska:

* (detdär ska föreställa en såndär punkt, men den riktiga ville inte vara på rätt ställe) Jag ska ta körkort, jag är på god väg, snart arton och riktigt huffsad på att köra faktist.

* Jag ska se till att bli stammis på spegeln ( för er som inte vet så är det ett gym)

* Jag ska bli en toppelev, skolan först, inga lata morgnar!

* Jag ska blien toppbloggare, blogga massor varje dag och läsa alla mina favvisar ofta


Det är vad jag har kommit på hittills, men det kommer nog en uppdatering av den lilla listan så snart jag blitt ensamen.


Kommentarer
Postat av: Fridah

låter som en bra idé :)

2008-01-10 @ 10:12:57
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0