jag har blivit utmanad

Jag har precis blivit utmanad, av en tjej som heter Frida och självklart ska jag göra den.  Här är utmaningen:


DU HAR BLIVIT UTMANAD!
I den tid vi nu i lever stannar de flesta av oss inte tillräckligt ofta upp för att njuta utav det vi har utan vi stressar ofta hela tiden vidare och vidare. Många av oss har så mycket som vi inte alltid tänker på att vi faktiskt är tacksamma för att vi har. Därför utmanar jag nu just DIG att för någon minut sätta dig ner och skriva ned minst 10 saker som DU är tacksam för. Tex människor, saker, stunder etc. Detta för att bli mer medvetna om vad vi faktiskt har runt omkring oss. Skicka gärna denna utmaning vidare då den är lika betydelsefull för alla människor, vart i livet man än är. Lycka till!

1. Jag är tacksam för min familj.
2. Jag är väldigt tacksam för min pojkvän.
3. Jag är väldigt tacksam för mina vänner, som alltid ställer upp för mig.
4. Jag är tacksam för att jag har fått en chans i livet och att jag kan forma det som jag vill.
5. Jag är tacksam för att Leila just gav mig en bit choklad.
6. Jag är tacksam för att jag har en sån bra klass och trivs så bra i skolan (även om jag såklart blir väldigt less ibland).
7. Jag är tacksam för att denhär vintern inte har varit så sjukt kall.
8. Jag är tacksam för att jag är socialt lagd och har ganska lätt för att ta kontakt med nya människor.
9. jag är tacksam för att jag har ett helgjobb så att jag kan tjäna lite extra pengar, för det vet ni att det behövs.
10. Till sist så är jag tacksam för att jag blev utmanad så att jag fick tänka över vad jag är tacksam för.

Sådär, då var det gjort :)


Kommentarer
Postat av: Självaste Pesan

var så god :)

2008-01-18 @ 12:39:55
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Olessia

Sånna utmaningar är bra :D

2008-01-18 @ 13:03:15
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se
Postat av: Frida

Åh vad härligt! Jag blev glad bara genom att läsa dina svar. Hoppas att det gav dig något! Ha det så fint!

2008-01-19 @ 22:33:17
URL: http://freerida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0