hungrig som en gnu!

På lördag har jag och Jens en date inbokad. Vi ska gå på resturang och sen på bio. National Treasure 2, det ska bli riktigt kul. Alldeles nyss har jag avrit så duktig och bokat biobiljetterna, men såklart inte utan några små missöden. Jag väljer ju att boka på internet, och först så råkade jag boka in oss kl 18.30. Det funkar ju inte alls eftersom vi har bort klockan 18.00. Sen bokade jag om kl 20.45, så då hade jag alltså två bokningar på samma film, samma dag, olika tider. Det tog mig ett jädra tag innan jag fattade hur man avbokade. Men nu har vi alltså bara en bokning, två biljetter,på lördag, kl 20.45. Precis som det ska vara.

Jag är hungrig, riktigt hungrig. Hungrig som en gnu, för dom är hungriga! Jag slutar snart, bara 25 minuter kvar. Sen ska jag hem och såklart måste jag laga mat själv. Mamma är inte hemma. Så, jag får leta fram nåt lämpligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0