Fredag!

Så himla skönt med fredag, jag har en lektion kvar, sen ska jag träna med en gammal klasskompis som jag inte har umgåts med på evigheter. Det ska bli riktigt kul att träffa henne en sväng. Efter det ska jag bara krypa upp i soffan hemma med min nya cosmo-tidning. Iih! Jag längtar redan! jag älskar att sitta uppkrypen med tidningar. Kanske att jag ska unna mig lite popcorn med, jo jag ska nog det. Det är det bästa sättet attt spendera frdagskvällen på ensam i huset. Härligt att mina föräldrar är bortbjudna, jag gillar att avar ensam hemma!

Nu ska jag kika igenom lite papper till ett prov om 30 minuter. Men jag tror inte det ska bli några problem!

Kommentarer
Postat av: Självaste Pesan

Tävling pågår...

2008-01-18 @ 09:51:54
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0