JAG ÄR BOTAD!

Eller nästan ialla fall, jag har ingen feber, jag har ingen magsjuka längre. Men mitt huvud spelar mig fortfarande ett spratt då och då och min hals gör att jag pratar ganska kul. Nog om detta.

Idag ska jag dra mig bort till skolan ett tag, Malin ska fota mig och så tror jag att hon skulle använda Nina med, men är inte säker. Jag tror hon skulle göra  nån tavla som skulle hänga på vinken, sen ska jag strosa runt på stan och göra inget till halv två då jag ska träffa Patrick och gå till min första APU-dag.

P.S  Var det semeldag i tisdags eller är jag bara ute och cyklar? Äh, det gör detsamma, jag gillar ju inte semlor.. D.S

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du får en riktigt bra torsdag! ♥

2008-02-07 @ 09:09:04
URL: http://klintens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0