var ska man göra av sin energi?


Nu har jag ett stort problem
- massor med energi och ingenstans att göra av den. Enkelt tänker du då, gå ut och spring en sväng. Detta är alltså inte ens att tänka på eftersom jag käkar penicillin för tillfället, så sätten att få ur sig energin är begränsade. Men jag har ändå knåpat ihop en liten lista: 





  • Städa - med en massa energi kan du få ditt rum/lägenhet/hus skinande rent!
  • Rensa garderoben - Inget är väl bättre än en välsorterad garderob där allt är där det ska?
  • Stryk kläder - det finns alltid något som behöver strykas, pappas skjortor till exempel?
  • Vattna blommorna - annars dör de.
  • Sätta på din favorit musik (måste ha lite drag) och rocka med - vem blir inte glad av det?
  • Sätta dig vid datorn och lägga harpan - lev dig in i spelet..!
  • När du lessnar (efter 10 min) spela ms röj - bra att fokusera på nåt!
  • När du lessnar hittar du en stackars klasskamrat på msn som du skriver hela växeln hallå till - inte direkt uppskattad, men du får utlopp för din energi
  • Hitta en stackars kompis på msn som är upptagen och skriv upptagen så många gånger det får plats i fältet innan du skickar - kanske inte heller så uppskattat, den ack så bra för att få utlopp för energin.
  • Till sist, när du inte klarar mer så kastar du dig upp från stolen och vrålar som en galning i 20 sekunder - se bara till att du är ensam hemma, annars tror de att du har fått spader.. Oops!

Allt detta fungerar kan jag garantera, jag har nämligen gjort research och.. Ja, jag blir lite omogen när jag är uttråkad och har en massa överskottsenergi, men jag vet att ni älskar min lista! Nu ska jag gå och fortsätta min research!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0