lunch och jobb?

Nu har jag precis kommit tillbaka till skolan efter en väldigt trevlig lunch på kina. Vi (jag och tvillingarna) fick sällskap med några televinkare, vilket var mycket trevligt. Hipp som happ så var en provperiod bestämd med start imorgon. Det ser jag faktist fram emot, jag hoppas verkligen att jag har mognat på mig sen senast (jag var 16 och ingen riktigt bra försäljare) och kan bli en hyffsad säljare. Jag vet vad ni tänker, att jag ska bli en av domdär jäkla försäljarna som bara ringer och stör. Och vad har jag att svara på det? Ja det ska jag! Jag ska tjäna pengar! Jag ska till New York i april (som det ser ut nu ialla fall)!

Nejmen, jag hoppas det går bra, det återstår att se. Nu ska jag i varje fall snart ha genomgång, så jag måste kila nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0