I`m back!

Okej, jag har ju haft en låååååååång bloggpaus nu, men nu så kände jag hur lusten började komma krypandes tillbaka till mig. Nu är ju sommaren i stort sett förbi (buhuuu) och skolan börjar igen på måndag. Sista året!! Det känns helt stört, men samtidigt sjukt skönt. Sista året, sen inge mer skola! M jag nu inte väljer att läsa vidare, vilket jag nog kommer att göra.

Så, vad står på agendan idag då? Jopp, det ska jag ta och tala om för er. Volleyboll för hela slanten! Det är upptaktshelg denhär helgen så två pass volleyboll idag och imorrn. Dock vet jag inte om jag kommer att kunna spela alla pass, har ju nyss haft halsfluss, käkat penicillin som en dåre och fortfarande sitter halsontet i! KOmmer ni ihåg förra året samma tid? Då hade jag det också.. Dags att operera ut mandlarna, men tyvärr så kommer det att ta minst 5 månader.

Nej, nu måste jag gå och klä på mig, måste åka snart!

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0