Bra fredag, so far

Idag kommer att bli en bra dag känns det som. Jag jobbar inget, men jag har ändå lite saker som ska fixas. Så bara därför kommer det en liten lista igen, bara för att jag gillar dem.




  • Gå till banken, måste fixa telefonbank så att jag kan börja spara mina slantar!
  • Kila in på televinken och få lite papper som jag måste ha
  • Köpa ny ansikttvätt och dagcreme, bara för att jag skulle börja så tog mina slut. Hrmf!
  • Ringa sveriges radio, måste få tag på dem idag
  • Sen ska jag träffa Ida, vet att hon är sjuk och allt det, men jag MÅSTE träffa henne nu!

That´s about it, än så länge ialla fall, det kommer säkert att komma till lite mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0