äntligen hemma

Puh! Har precis kommit hem efter en heldag. Först skola (foto-tävling ute i regnet, nästan varm och kul) och sedan vinken 13-21, men jag klagar inte. Dagen har faktist varit förvånandsvärt rolig och har gått fort ändå. Allt känns fint och jag vill bara komma igång nu!

Sitter och skummar igenom aftonbladet.se och hittade dethär . Usch, jag hoppas verkligen att det inte var någon jag kände! Jag kanske låter hemsk nu, men så blir jag när sådant här händer. Såpass nära inpå en med, jag kör ju på den vägen ofta. Nej fy vad hemskt..
   Nu ska jag jag faktist ta och tvätta ansiktet (klarat mig helt än så länge), borsta tänderna och krypa ner i sängen. Jag är alldeles slut. Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0