27 minuters kö..

Nu, efter 27 minuter i telefonkö så har jag fått tag på en sköterska på vårdcentralen. Klockan elva ska jag åka dit och då ska dom titta i min hals och ta prover (för er som inte vet så är min hals så svullennu att jag låter som.. nån med en fågel i halsen!). Jag hoppas verkligen inte att dom ska ta några blodprov.. Jag vill inte det!

Något penicillin kommer jag väl inte heller att få, jag har ju precis käkat sånt. Kanske att jag får nåt superduper? Hoppas kan man ju alltid, för nu är jag less på att ha ont i halsen! Jag ska gå ensam med.. det  är nog första gången jag ska gå ensam till doktorn, JAG VILL HA MIN MAMMMA! Nejmen, det går säkert finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0