vart tog våren vägen?

När jag vaknade imorse var det åtminstonde 1 decimeter snö utanför fönstret. Vart kom allt det ifrån? Det ska inte vara snö nu, dte är ju vår! Fattar inte vädret månads-sången? Januari börjar året, februari kommer näst. Mars, april har knopp i håret? Vart är knoppen i håret? Jag ser bara snö i håret och dte är inget jag vill se. Men okej, vi gör en deal, jag blundar och räknar till tre och då vill jag att snön ska vara borta?!

Btw, blev lite chockad när jag i vanlig ordning läste alla bloggar på veckorevyn.com och där läste att Quetzala ska sluta blogga. Var kom dethär ifrån? Jag vill ju läsa vad hon har att säga! Det är min sysselsättning ju. KOM TILLBAKA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0