Therese betyder jägarinna

Godmorgon! Jag älskar att ha sovmorgon, man kan sova länge och ta lång tid på sig när man gör sig iordning. Just nu sitter jag här och dricker te ur min toksöta Therese-mugg, det står t o m en liten text om "mig" där:

"Therese jagar och segrar på kärlekens marker och klarar sig väl även utanför dem. En romantisk touche an kejsarinna och franska seder - Therese liksom Amor skjuter oftast mitt i prick."

Visst låter väl detdär precis som jag?

image59
Dethär är alltså min fina lilla mugg.

Kommentarer
Postat av: ida, the best you know!

haha, njut :)

2008-04-15 @ 10:03:20
Postat av: theres

Heej jag letar efter en precis sån där mugg! har du köpt den nyligen? jag har druckit ur min i 15-20 år och nu är den för sliten sprucken och utan öra så jag letar med ljus å lykta efter en ny lika :D!

2013-05-23 @ 14:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0