hej igen

Hejsan mina vänner, long time no see. Jag vet, jag har varit en usel bloggare på sistone och jag vet att jag har ljugit som en häst travar när jag hela tiden säger att NU, nu ska jag insann börja, sen skriver jag två inlägg och sen dör det ut. Jag är medveten om allt detta, men till mitt försvar kan jag säga att jag inte alls har haft det lätt den senaste månaden, ingenting har gått bra och jag har bara känt mig helt tom.
    Nu mår jag ialla fall lite bättre, och jag ska börja blogga igen! Ska börja imorgon! Jag lovar riktigt denhär
gången!

Och imorrn måste jag börja mitt "jag ska bli bättre på"- liv. Jag ska bli bättre på att göra allt mitt skolarbete i TID! Så jag ska se till att fixa det som jag inte har gjort klart än. Sen ska jag bli bättre på att gå till skolan istället för att åka buss, jag ska bli bättre på att bliv upp i tid. Ja, listan kan bli lång. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa Candide, en gammal klassiker som jag måste plöja igenom, så det är väl bara att köra!

Kommentarer
Postat av: malin

Kul att du har börjar skriva igen. :)

2008-04-07 @ 21:02:01
URL: http://maaelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0