billigtbilligt

Idag har jag avrit duktig, jag slarvade bort plånkan... Min fina lilla röda sak, men rosett och innehållandes alla ina kort. Som tur var hittade jag den när jag kom hem, den låg inklämd mellan sängen och väggen.
   Efter skolan idag gick jag och Malin en liten sväng på stan, vi fastnade på kicks som hade riktig rea, särskillt på hårfärg. Malin köpte fyra paket med wella vivas askblonda till sin syster, som alltid använder sig av just den. 80 spänn fick hon pröjsa, och även jag, som hittade 30 kronor inknölade i ett litet fack i väska, köpte en färg. Wella det med, men inte askblond då, utan mörkbrun som vanligt. jag har ju länge varit sugen på att färga det koppar, men jag tror att jag väntar tills efter sommarn, annars blir det nog orange av solen. Ialla fall så kostade färgen mig 20 spänn. Som hittat!

Nu ska jag krypa ner i sängen och kika på simpsons, undra om jag kan ringa och störa Jens lite när han jobbar? Jag vill höra hans röst bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0