snodde lisa av Annika, tackar ^^


[x] Jag äger en väldigt kort kjol.
[ ] Ibland sover jag i kalsonger.
[x] Jag har gråtit till en biofilm.
[ ] Jag har med mening pratat med killar min pojkvän inte tycker om.
[x] Att få blommor gör mig glad, speciellt då jag får dem utan anledning.
[ ] Jag kan inte kleta på mascara utan att öppna munnen.
[ ] Jag gör vad som helst för killen jag älskar.
[/] Jag blir lätt svartsjuk.
[x] Jag älskar kramar
[x] Jag älskar kyssar
[x] Jag älskar sex
[ ] Jag har blivit relegerad från skolan.
[x] Jag älskar att skratta.
[ ] Jag bär en handväska/väska med mig överallt.
[ ] Jag skulle inte klara mig utan min mobiltelefon.
[ ] Jag äger/ägde en *NSYNC CD
[ ] Jag äger/ägde en Britney Spears CD
[x] Jag tycker om att titta på fotboll.
[/] Jag gillar machokillar.
[/] Jag gillar punkkillar.
[/] Jag gillar gangsterkillar.
[/] Jag gillar ordentliga killar.
[ ] Jag gillar bonnkillar.
[x] Jag har blivit kallad hora.
[ ] Jag kan inte lämna huset utan smink
[x] Jag spelar videospel fastän andra människor tittar på.
[x] Jag älskar kreativt och vackert.
[x] Jag älskar extrema sporter.
[ ] Jag har tatuering/tatueringar.
[ ] Jag älskar chokladdragéerade körsbär
[ ] Jag tuggar med öppen mun
[ ] Mina vänner skulle kalla mig stjärnan i ett uppdrag
[ ] När människor snackar skit om mig, gör det inte ont.
[ ] Killar lyssnar oftast på vad jag har och säga.
[x] Jag har varit i slagsmål med en tjej.
[x] Jag har varit i ett slagsmål med en kille.
[x] Jag duschar dagligen.
[x] Jag har betett mig som en bitch med mening.
[ ] Jag gillar hardcore metal.
[ ] Jag gillar country
[x] Jag gillar rock
[ ] Jag gillar emo
[ ] Jag gillar techno
[x] Jag gillar synth
[x] Jag gillar punk
[x] Jag gillar pop
[x] Jag gillar allt som låter bra!
[x] Jag lyssnar på musik som passar in i mitt humör
[x] Jag tänker på en kille
[ ] Jag tänker på någon annan kille som inte är min pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0