rätt idol åkte

Igår var ett bra program av idol! Jag tyckte att idolerna gjorde riktigt bra ifrån sig faktist, och det var ju kul.Det var riktigt spännande på slutet för jag var riktigt chockad att Mattias var bland de två sista, men det kasnke inte bara är jag som tycker att han är lite tråkig. Snygg, men tråkig.

AMANDA - Oj vad bra hon var! Äntligen visade hon det svenska folket vad hon kunde!

DANIEL - Skitbra, mer behöver jag inte säga.

EVELINA - Jag tyckte att Evelina var riktigt bra, låten var bra och den passade henne hur bra som helst. Kishti tyckte att hon var för hes, men jag gillar detdär hesa. Härligt att lyssna på.

SAM - Åh vad han är BRA!! ÄNTLIGEN gjorde han bra ifrån sig! Fortfarande får han mitt nackhår att ställa sig rakt upp.. Och nu hade han  också fått på sig lite snyggare kläder än förra gången.

CHRISTOFFER - Det var intressant att höra hohom igår och han var ju riktigt bra. Det är han jämt.

MARIE - Jaha, vad ska man säga. Igår var hon inte särskillt bra, sågmässigt var det ju okej, men hon var lite tråkig att titta på. Och vafasen hade hon på sig? Det var ialla fall inte särskillt snyggt det heller.

MATTIAS -  Fortfarande tråkig tycker jag men som sagt lite ckockande att han var bland de två sista. Nya tag!

ANDREAS - Nej,nej,nej,nej. Han sjöng fel flera gånger, har uselt uttal och är bara rent ut sagt ett sömnpiller att titta på. Trodde att det stog mellan han och Gathania, emn det är hans tur nästa gång.

GATHANIA - Ja, alltså. Hon var inte bra igår. Hon var inte det. Det var långsamt att titta på och det var rätt att hon åkte hem tycker jag.

Ja, dte var ialla fall så jag tyckte, nu ska jag ut och promenixa!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0