NOOO!

MEN HERREJÖSSES! Jag har varit så upprörd sen igår!Såg reprisen av fredagens idol, missade ju  i fredas för att istället bege mig till en värdelös fest där alla bara var.. knepiga. Så fort jag vänder ryggen till blir det svenska folket komplett galna och röstar ut Evelina. EVELINA!? Varför? Hon är ju såå söt och hur bra som helst. Nej, skärpning! Andreas ska åka nästa gång, så är det bara!
   Och jag som alltid har stått på Sams sida, jag har tyckt att han är så snygg och så bra, nu vet jag inte riktigt. Anledning? Han sjöng Metallicas "Nothing Else Matters", bara det gör mig upprörd, man sjunger ALDRIG "Nothing else matters" eller "mama said", man gör bara inte dte. Inte om man vill vara min vän iaf. Det går inte att göra sin egen tolkning på de två låtarna. Alla Metallicalåtar är ju liksom heliga, men de andra låtarna skulle jag kunna förlåta, men nej Sam, jag är inte din vän längre!

Nu ska jag vara hurtig och ta mig en promenad, är det lov och man är ledig hela veckan så måste man ju göra det bästa av den evckan. Ut i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0