jobbiga måndag

Nej, inte måndag.. Hemska måndag.. jag är toktrött och seg som bara den, jag orkar verkligen inte med måndag idag. Jag vill bara hem och ligga i soffan. Bara 3 ½ timme kvar tills jag får gå hem.. Snälla kan inte de timamrna bara rusa förbi? Det vet jag ju att de inte kommer att göra, de kommer att släpa sig fram och de kommer att kännas som sju år!
    Men en sak är ialla fall bra med idag, min mamma har äntligen köpt det gråa garnet jag ville ha, "vinga" heter det och är ett halvmörkt grått garn som jag sk virka en halsduk av, jag älskar att virka, virka är "nördhobby". Och vill bni skylla på någon för det så skyll på min mormor, det var hon som lärde mig det för en sisådär sju år sen, och jag kommer fortfarande ihåg hur man gör. Men jag kan bara göra halsdukar och sånt som är rakt. Kan alltså inte göra vantar som kräver fingrar och sådana saker. Men jag gillare!

P.S Nej nu måste jag komma på hur man får in loggan på bloggen, ingen som vet hur man gör? Tor?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0