Idolfredag

JIPPIE! Ikväll är det idol! Ah, jag gillar idol. det är ju hur roligt som helst att titta på audutions för dte är ju så roligt att se på när en massa personer gör bort sig. Och sen är det härligt att se själva finalen. Ikväll är temat "hitlistan", kommer nog att bli riktigt intressant att se.

Amanda -  "Don´t hate on me" NU är det dags för Amanda att visa vad hon kan! Hon är ju skitbra, men hon måste visa det med!

Daniel - "I don´t feel like dancing" Min favorit, han är så bra, han sjunger som en jäkla gud och ser ut som en med! Vad jag menar är alltså att: jag tror att han definitivt kommer att leverera ikväll!

Sam - "Tired of being sorry" Å vad jag hoppas att han gör bra ifrån sig ikväll. Han är så snygg att de små hårstråna i min nacke ställer sig rakt upp. Han har en så sjukt härligt röst, nu måste han bara visa vad han går för. Ikväll är Sams kväll!

Christoffer - "Say it right" Det ska bli intressant att höra hans tolkning av Nellys hitlåt. Själv har jag haft lite svårt för Christoffer, men förra veckan var han så bra att jag helt har ändrat mig!

Evelina - "Apologize" Jag gillar Evelina, hon är frän. Men jag tror inte att ikväll kommer att vara en succé fäör henne. Kanske är det bara för att jag inte gillar denhär låten, men det är upp till bevis!

Marie - " Big gilrs don´t cry" Jag har väldigt svårt för henne. Okej, hon har en hyffsad röst men vafasen!? Hion kan inte röra sig på scenen..

Andreas - " A little bit of love" Helt ärligt, vad gör han i idol? Han är så sjukt tråkigt. Han har väl en hyffsad röst, men han ärn ju så tråkig att man somnar.. Näe, jag tror han ryker ikväll, sorry, men så 'är det bara.

Gathania - "Umberella" Det kan bli ganska intressant ikväll, Jag gillar ju inte riktigt henen, hon är lite tråkig. Men hon har endå gjort ganska bra ifrån sig. Vi får se, hon ligger nog lite risigt till idag.

Mattias - "Summer love" Okej, han lär ju bli flickfavorit, men han är ju så tråkig! Han ser ut som vilken "boyband"-kille som helst. Han är snygg att titta på, visst, men han når inte riktigt hela vägen fram. Ialla fall inte enligt mig.

Så ser alltså startfältet ut ikväll, hur tror ni att det går?





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0