AJJJEE!!

Jädra skit jädra skit jädra skit JÄDRA SKIT!! Nu tänker ni nog: "vafasen är det för fel nu då?" , och då kan jag svara er med att JAG HAR FÅTT PEST I FOTEN! Jag kan inte stå, jag kan inte gå, jag kan knappt sitta och dte gör så ont hela tidne att jag bara vill gråta.Och dethär som bara är en "kraftig stukning", eller ja, bara och bara, då vill jag inte ens tänka på hur jädra ont det måste göra om man har brytit nåt. Jag känner mig väldigt hjälplös och väldigt irriterad, det var ju verkligen såhär som jag vlle börja mitt lov. Plus att dte är andra gången! Samma fot och samma ställe, dock var det värre förra gången, tror jag ialla fall. Nej nu ska jag läsa lite bloggar och tycka ännu mer synd om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0