vad saknar jag?

Oj vad jag saknar nu, saknar och längtar! Jag vet inte riktigt efter vad, eller jo, mestadels så saknar jag ju Jens, men det är ju vardag för mig. Jag saknar i fem-sex dagar, sen gåår det en eller två dagar som jag inte saknar, och sen saknar jag igen! Men domdär två dagarna på helgen, dom är rätt bra dom :)
   Men nu är det faktist nåt annat jag saknar.. Vafasen kan det vara då? Det skulle ju kunna vara så att jag sanar min fot som faktist sitter där, men som ändå inte går att använda.. Eller så tror jag att jag saknar bara för att jag inte kan göra något. INGENTING kan jag göra, eller jo det var inte riktigt sant. Jag kan ju sitta här, stappla till soffan och ligga där. Det är ju alltid nåt.

Eller kan det vara så att det är säsongsstart för Medium ikväll? En av de absolut bästa serierna (ligger delad etta med House för tillfället) som finns! Jag älskar medium! En skadad fot, lite cola och en timmes medium, kan kvällen bli bättre? Ja det är ju klart att den klan, men endå! MEDIUM MEDIUM!!

Kommentarer
Postat av: emma

Tusen tack:) känns verkligen så roligt att få vinna! ha det underbart!!

2007-11-02 @ 01:08:50
URL: http://emmahellbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0