sugen!

Shit vad sugen jag blir på att åka ner en sväng till huvudstaden och ta en riktigt svängom bland alla fina butiker.. Sitter och tittar lite på bloggarna till tjejerna som vann 5000 att shoppa för på vr.com. Jag blir så himla avundsjuk, skulle lätt byta med dem. Jag hoppas att dom hade det väldigt trevligt ialla fall.
   Dessitom känns det ju ganska avlägset att åka och shoppa, jag som först och främst inte har så mycket pengar att shoppa för, jag måste skaffa ett jobb på sidan om skolan! Och dessutom så har jag ju denhär jäkla foten! Förlåt men jag MÅSTE få klaga litegranna. Sen vill jag ju ha en ny kamera! Kanske måste kompromissa lite där.. Det blir nog inte dendär svindyra systemkameran som jag egentligen vill ha. Men hey, dte är ju snart jul. Vem vet vad tomten kommer med?

P.S JOO det är snart jul! Bara två månader kvar och då är det snart! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0