snösnösnösnö!!

Här vare snö! Ja alltså, inte så mycket men ialla fall lite granna. Blev lite chockad när jag vaknade och så var det alldeles vitt utanför fönstret. Mamma skjutssade mig till jobbet i morse, men sommardäck på bilen. Nerför var det ju inga problem (jag bor överst på en lång och väldigt brant backe) men upp igen det lite problematiskt.. Vi kom nästan upp första gången.. Det var bara att backa hela vägen ner igen och göra ett nytt försök. Det gick inte fort men vi kom upp! Hallelujah! Och inte behöver jag några kryckor alls idag heller, i o f s så gör det lite ont och jag kan inte gå riktigt men vafasen, det kommer!
   Och om fyra timmar ska jag och Jens gå på resturang! Han fyller år i veckan så vi ska fira litegranna, men han får ingen present än, han får vänta som alla andra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0