måndagen so far

En hyelt okej måndag so far, var inte väldigt trött imorse utan kom ur sängen utan problem. Promenerade till skolan i snön, det var hur mysigt som helst att bara strosa på medan det föll mjuk snö runt mig. Gick t o m bra med foten.
   Jag och Patrik har förberett en powerpoint presentation hela förmiddagen, den är nästan helt klar nu, sen ska vi bara läsa egenom texten innan vi presenterar det på onsdag. På tal om onsdag så har jag ett fotoprov då, huvva det är ju svårt! Fast det ska nog gå bra, hem och plugga!

Btw, vad tyckte ni om att Christoffer åkte ur idol? FEL tyckte jag! Andreas MÅSTE åka snart, annars blir jag knäpp och rycker av allt hår på huvudet! Han är inte bra, ut med han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0