lördagstripp på stan

image28


Dålig bloggning den senaste veckan,
men jga har legat hemma med feber så jag har inte varit alltför inspirerad.

Idag gick jag en liten sväng på stan när jens började jobba, jag hade tankarna inställd på ett par skoletter från wedins, men jga kunde inte riktigt bestämma mig om jag verkligen ville ha dom så dom fick stanna kvar på affären. Istället gick jag en tripp förbi hm och köpte en kofta (som på bilden, fast min är svart), en brun klänning och en mörkgrön mössa. Jag behövde faktist en mössa! Dessutom har jag skänt ett par kronor till röda korset, så jag har inte bara gjort mig själv en tjänst. Nu ska jag gå och måla naglarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0