insperation

Stog inför ett dilemma idag, köpa en ny mössa (väldigt fin, gick precis över öronen med en rad knappar på, ungefär. Fanns i alla möjliga färger men jag var lite sugen på en lila eller fega lite på en svart.) eller en ny dag creme, vilket var väldigt behövligt. Bestämde mig till slut för en ny dag creme, hittade nivea visages AQUA SENSATION på kick för 50 spänn, som hittat!

Sitter och tittar egenom lite för mig nya bloggar. Man blir väldigt inspirerad och jag tror att jag har hittat min drömlugg. Det var en mörk tjej som hette Crystelle om jag inte misstar mig, hur snygg lugg som helst! Tyvärr får ju inte jag den sortens lugg, men jag är ganska nöjd i min ändå. fast det är inte utan att man känner att nu är det dags att skaffa en kamera så att jag kan dokumentera lite och göra bloggen lite roligare! Det får blir första prioritering efter jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0