idoldags

Åh nu är det snart idol, skojjigt! Lite slusch och värme i vardgasrumsfotöljen = perfa! Jag har verkligen inte orkat med någonting idag, jag har pluggat lite och sedan bara lodat framför tv:n. Såg finalen på top model 4 för typ 511 gången, men denna gång på danska trean. Det är hysteriskt roligt att höra hur deras språk låter, svårt att fatta att svenska och danska är släkt när man hör det.

Men fredagen är inte bara bra för att det är idol och helg, den är också bra för då får jga äntligen träffa min älskling! Eftersom han jobbar så mycket på veckorna så hinner vi ju inte ses, därför är fredagarna så bra! Nu blire idol! Vem åker ikväll? Jag hoppas på att Andreas åker, kommer att stå mellan han och Mattias, men Andreas håller inte. No way, hem med han!

Kommentarer
Postat av: Malin

"Årkat".. DU ÄR SÖT ;D

2007-11-16 @ 21:09:59
URL: http://BrooklynBackyard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0