heliga fredag!

Äntligen är det helg! Fredagar är så sköna, bara till skolan ett par timmar och sen hem. Helbra! Hade basket på idrotten idag och det var skitkul, äntligen får jag använda min fot litegranna. Ska egentligen ta det jätteförsiktigt nu i början men det är så skönt att vara igång igen så jga tror nästan att jga tar en joggingsväng innan middagen.

Jag har ett litet problem jag (surprise!!), min hårrfärg blir aldrig riktigt rätt. Jag vill ha det i en kall mörkbrun färg som nästan skiftar i svart, emn det vill aldrig bli den nyansen. Egentligen vill jga inte gå till en frissa för att färga, eftersom det är så dyrt, men snart har jag väl inget val. För det ska vara rätt färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0