välförtjänt sovmorgon

Hade alltså en liten sovmorron idag, så himla skönt! Sov ända till klockan tio, men nu är jag tillbaka på skolan. Längtar tills nästa vecka, då ska vi ha våran tv-vecka så vi kommer bara att syssla med tv hela veckan. Vi ska göra ett eget tv program. Det ska innehålla ungefär hälften allvar (som repotage och annat liknande) och hälften skoj (sketcher och liknande), utöver det ska det vara ca åtta minuters mellansnack av programledarena (jag och Patrick, jippi!!) Jag tror att vi kommer att lyckas riktigt bra, men det återstår ju att se! Och för att slänga in en kommentar till Sara: Media är inte en lekstuga, nog för att vi har ganska mycket praktiska ämnen så jobbar vi mycket och lär oss massa nya saker. Man måste inte sitta instängd i ett klassrum och skriva hela dagarna för att dte ska ge någonting. Så det så!

Bio imorrn!! Piraterna väntar på oss! Mig och Jens alltså. Wohoo, jag har längtat efter den filmen och nu är den här! Hoppas att den lever upp till mina förväntningar bara. Sen på söndag ska jag åka ner till min moster, hennes dotter (altså min kusin) ska konfirmer sig, så jag ska infinna mig i bilen halv åtta på söndagmorgon. Puh! Blir inge sova denhär helgen. Men, men jag får väl offra mig lite. Nu måste jag bara hitta nåt som är tillräckligt fint att ha på sig i kyrkan, och som redan finns i min garderob. Men det löser sig, gör det alltid. Nej nu ska jag kila iväg till svenskan och skriva på min krönika. Äntligen får vi skriva krönikor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0