stress,stress,stress

Oj vilken ckock när jag kom till skolan idag! Patrick har inte ett hårstrå på huvudet! Han har gått från väldigt mkt burrigt med dreadlocks till inte ett strå. Okej, jag har sett det två gånger redan med jag trodde att jga drömde. Men jag gjorde visst inte det. Det ser väldigt annorlunda ut, men jag tycker att det passar på honom. Äntligen, äntligen är det borta!

Är på riktigt bra humör idag, dte är typ 4:e dagen på rad som solen skiner och det är hyfsat varmt. Fast jag sitter fast, jag ska göra ett fotorepotage om något som påverkar skolan, men mina idéer är inte riktigt bra.. Satan! Jag måste tänka! Jag börjar på att bli lite stressad, nu är det inte långt kvar till sommarlovet, jag längtar! 

Nej, men medans jag tänker så mitt huvud knakar så kan jag ta och skriva klart mitt svenskaarbete, så får jag iaf någonting gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0