Fotobok och brännboll

Puh, nu har jag jobbat hårt. Jag har mixtrat klart med alla mina bilder och moterat in dem i fotoboken, skönt att inte behöva tänka på det med. Nu är det bara tusen andra saker att hinna med.. Men det fixar jag!

Hah, jag har spelar brännboll idag! Det var skitkul. Iofs är jag ju inte speciellt duktig att träffa bollen men när jag lovade alla att jag skulle träffa så gjorde jag iallafall det. Mitt lag vann!!!!! *applåder*

Klockan är redan två! Eller om några minuter då, jag tyckte att klockan var elva aldeles nyss, men jag får ju träffa Jens snart! Bara några timmar kvar. Wihoo!

Kommentarer
Postat av: ANNIKA ÄNÄNGÅNG!

YOUR GETTING LAAAIIIIIID!!!!!
och ja du var grym på brännisbollis, en liten stjärna är du allt!
go humping nu girl ;D

2007-05-10 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0