Resturang, bio och en timme i badkaret

någon som tycker att det låter mysigt? Tänkte väl det, det var ialla fall så jag tillbringade min helg. Eller en stund av den. Lördagkväll på royal och sen the ghost rider (väldigt sevärd, gå och se nu!) och sedan söndagkvällen i badkaret. Kan det bli bättre? Sen kan det ju ha något att göra med att jag har Jens att dela det med. Myys!

Blev dock lite besviken i söndags när jag vaknade. Jag hade varit på sånt bra humör hela veckan eftersom snön hade börja smälta och det hade varit ganska varmt, men när jag tittar ut genom fönstret när jag vaknar så vräker snön ner, SUCK! Jag var beredd att välkomna våren och ballerinaskorna, inte gå igenom ännu en månad med snöslask och kalla vindar. Nej, nej, det var inte planerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0