Nice and clean

Puh! Nu har jag städat hela dagen! Jag har dammtorkat och slängt lite av all den skit jag äger. Jag vet att jag har på tok för mycket saker men jag vill ändå inte göra mig av med dom.. Nu ska jag bara dra mig iväg mot en tapetaffär eftersom jag ska tapetsera om. Hade tänkt mig en fondvägg, röd eller en mönstrad, sen resten vitt. När det är färdigt ska det upp lite saker på väggen, för det är väldigt kalt just nu. En Kurt Cobain-affich, den ska jag rama in sen. 

Jag hade ju tänkt att jag skulle rensak garderoben, eftersom jga inte använder ens hälften av det jag har, men tänk om jag vaknar en dag och är jättesugen på domdär ljusa byxorna som ligger längst in i garderoben och så finns dom inte kvar. Nej nej, de stannar. Anledningen att alla mina kläder ligger i fotöljen (som man faktist kan sitta i nu) är inte att jag har för mycket, utan att garderoben är alldeles för liten. Man får ju knappt plats med hälften.. Nu ska jag ta och relaxa en liten stund, men först måste jga ställa att torkade blommor i en vas, inge fint att ha dom på väggen ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0