Jag.Är.Less!!

usch nej. Idag har verkligen inte varit en bra torsdag.. Känner mig deprimerad och ful! Jaja jag vet att det är jobbigt med tjejer som tjatar om hur fula de är och bla bla, men jag är inte sån i vanliga fall. Bara idag, måste gå till frissan och klippa håret, det är så torrt och fult.. coh lockigt. Iofs kan inte frissan göra något åt det men endå! Sen så måste jag färga det igen, färgen känns så dassig och grå. Jag vill ju ha typ glansigt, mörk och härligt hår.. Längtar till sommarn så man kan få lite färg på sig, mitt ansikte ser ut som om dte inte har sett sol på 100 år, och då ska vi inte tala om resten av kroppen. Solarium? Nej, jag tror inte det, man kan ju få cancer! Iofs kan man ju få det av allt nu för tiden, och om solariumet är den enda lösningen så må det vara. Då går jag dit! Men kan inte låta bli att tänka på hon som dg i ett solarium när mördaren låste in henne och höjde till högsta temperatur i " jag vet vad du gjorde förra sommarn", eller var det " jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommarn"? Skit samma, ni som har sett den förstår mig. Tror Leila blir lite less på ig snart, sitter här och suckar högt och slår lite på datorn, hela världen vill jävlas med mig idag! Nä nu låter det värre än vad det är, men lite synd är det om mig ialla fall, förhoppningsvis blir det bättre efter ett pass på spegeln. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0