uppdatering

Puh! Nu har jag äntligen tid att blogga lite. Har haft en ganska busy dag idag! Men men, nu är den snart över. Min midsommar iaf, för den som är intresserad, var väldigt trevlig! Var hemma hos Jens föräldrar. Trodde först att det bara skulle vara lite äldre personer där och att det skulle vara lite lagom trevligt, men det visade sig vara personer där, som kanske inte riktigt var i min ålder men inte så väldigt mycket äldre. Och jag hade himla roligt med allt kubb och skipbo spelande. Sov t o m himla bra i den lilla sängen tillsammans med Jens, de må ha varit lite trångt med jag har inget emot att ligga nära min älskling.

Nu ska jag sjunka ner i Annikas soffa och se på film, så: MOT ANNIKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0