Halsond helg

ja, alltså när en av min favorithelger äntligen kommer så ska jag SJÄLVKLART bli sjuk. Min hals var så svullen att jag knappt kunde andas. Eller, knappt kunde, kan fortfarande knappt, svälja. Mitt huvud kändes som det vägde 10 kilo för mycket och.. jag var trött. Men jag överlevde, något förvirrad dock. Somnade mitt på dagen på lördagen, för att sedan bli väckt tio i åtta på kvällen av Annika, eftersom vi skulle ut. 

Annika: Hey, vi ska typ åka nu.
Jag: Vadå, vad är det för dag? Är det söndag?
Annika: Söndag? vad snackar du om? Det är lördag!
Jag: Nejnej, dte är ju söndag! Det måste vara söndag.
Annika: Nej, det är lördag!
Jag: Nej, det är.. lördag..

Jag kände mig lite förvirrad, men sen blev allt finfint. Förutom halsen, men jag får helt enkelt överleva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0