busy,busy

Äntligen kan jag fungera som en människa igen. Jag kan t o m gapa! det är helt otroligt.. eller kanske inte otroligt, men skönt som bara den att slippa andas i små, små pustar. Fick iaf penicillin i torsdas. En dubbel dos med för att det inte såg så bra ut. Läkaren hotade t o m att de skulle punktera min högra halsmandel om det inte la sig, tur att jag slapp det! Min första burk med penicillin tar slut idag, sen är det bara fem dagar kvar. Och snart sommarlov!! fast denhär veckan ser ut att bli ganska hektisk ändå.. ska skriva in ett nk-arbete på datorn (det finns redan färdigskrivet i min bok), göra klart ett svenskaarbete och två fotouppgifter. Det är ganska mkt för att vara sista veckan.. men men, jag fixar det. Känner mig duktig idag, har skrivit en artikel nu, och satt hela kvällen igår och försökte få klart mitt rligionsarbete. och det blev färdigt!

Men sommarlovet är verkligen efterlängtat! Jag längtar efter gassande sol och bruna ben, så mysigt. Många grillfester och liknande, förhoppningsvis en sväng till göteborg med. Och självklart ska jag jobba med, vi får se hur mkt det blir med det, för jag vill inte jobba HELA sommaren som jag gjorde senast. men lite vill jag ju jobba, annars får jag ju inga pengar.. Då går det inte! Heh ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0